Известие

Collapse
No announcement yet.

Ламбда сонда за 156 1,8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ламбда сонда за 156 1,8

    Колеги днес ходих на диагностика и ми казаха че сондата е умряла а пък нямаше записана грешка чудно. Ходих при мой познат в магазин и ми каза че оргиналната сонда на бош е 360 лв и в каталога не дават че може да се използва универсална с 4 кабела а тя струва към 170 пак на бош. Гледам из форума че доста народ си е сменил сондите с универсални сякаш. Ствава ли универсалната сонда на бош или ще трябва да се бъркам по надълбоко в джоба?
    Благодаря ви предварително
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

  • #2
    Универсална ламда за нашите мотори CF2 не става. Трябва ти оригинална! Иначе може и пак да работи, но няма гаранция как ще ти харчи колата.
    От опит оптималния вариант е да търсиш оригинална - пък и да е по-скъпа има защо.
    ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

    Comment


    • #3
      Аз също ще сменям ламбда сонда тия дни, в сервиза ми казаха, че ще ми струва 275 лв с ремонта. Не знам каква ще ми слагат, но как да разбера дали и мойта кола поддържа само оригинални? Знам ли ги в сервиза дали са наясно. Да не стане така, че после да ми харчи 20
      Alfa 156 1.8 TS, '99

      Comment


      • #4
        Намерих и сайт за ламбди - http://www.lambdapower.co.uk/
        Цената от 55 GBP с вкл\чена доставка изглежда добре. Какво мислите?
        Alfa 156 1.8 TS, '99

        Comment


        • #5
          Производителя казва ламдата да е БОШ!!!
          иначе токувиж БОШ фалирали, та да почнат да слагат Магнети отново и да забравим за тоЗ Консуматив
          Вярно набързо погледнах, ама не ми става ясно къде прочете, че доставката е безплатна за БГ?
          Безплатен обяд няма! (с изненада съм установявал лично няколко пъти )
          ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

          Comment


          • #6
            Не че е безплатна доставката, просто е включена в цената. Тя така или иначе не вярвам да е повече от 2-3 паунда за малък плик, което не е кой знае какъв разход.
            Иначе на сайта пише "We ship internationally" т.е. едва ли доставят в Камбоджа, а не доставят в ЕС.
            На пей пал като отидеш да плашташ пише
            Subtotal: Ј54.99 GBP
            Postage & Packing: Ј0.00 GBP
            Сега друг е въпросът, като пристигне в БГ дали ще пристигне до вас, но ...

            Аз лично се отказах да поръчвам тази от нета заради гаранцията, която ми дават от сервиза и малката разлика в цената.

            Но ми е интересно какво би станало, ако сондата не е БОШ?
            Alfa 156 1.8 TS, '99

            Comment


            • #7
              Цената на която пращам документи в Европа е 40-50 евро.
              Някак си не ми се вярва в тази цена, която те посочват да са включени и пощенските разходи, но щом така пише ОК.

              А ако сондичката не е каквато производителя препоръчва - първо може колата да ти харчи в повечко и второ самата ламбда да е с по-къс животец отколкото се предполага, че издържа.

              Пиши какво стана ако се спреш на този вариант - поне да има полза и за други потенциални клиенти.
              ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

              Comment


              • #8
                Колеги на вас като ви сменяха ламбда сондите преди това излизаше ли ви на диагностиката нещо.Щото имам една книга за инжекционите на OPEL които също са Bosch и там пише че сондата като се замерва с цифров волтмерър ше се получи усреднено показание около 0,45 V и стойността с която ЕCM замества сигнала при повреда пак е 0,45 V .Когато се замерва с осцилоскоп трябва да варира от 0,1 до 1,0
                Сега чета и се замислям че в сервиза само с мултицет ми замерваха сондата осцилоскоп не видях. Стойностите не се променят при натоварване на двигателя заначи лабда сондата е умряла ? Да не се окаже че правя само гимнастика със смяната на сондата а пък на нея нищо да и нямаче скъпа тази гимнастика
                Споделете мнения
                Благодаря ви предварително
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  Моята сонда и тя за смяна. На диагностика редовно си дава грешка. Диагностиката си я правих във Фиат русе незнам за волтове ама на компютъра им ми показаха колко в + ми е умряла сондата /почти до края/ и на дълго ми гори 9.5/10. Казаха ми че не може да се слага универсална, трябва оригинална. Оригиналната ми я доставят за 240 лв. с уверението им че това е оригинално.

                  Сърцата са по-капризни от умовете.

                  Comment


                  • #10
                    Tinoto, може би говориш за куриерски услуги, който са доста по-скъпи от нормалната бавна (въздушна) поща. Тук можеш да видиш, че за малък пакет от рода на няколко стотин грама цената е няколко паунда. Не знам колко е тежка тая ламбда, но на снимката ми излгежда малка. Така, че няма нищо странно пратката да е вкл\чена в цената. Ти си я плащаш така или иначе, както казваш безплатен обяд няма

                    Аз си поръчах оригинална БОШ за да избегна по-високите разходи на гориво и възможните проблеми след това. Така ми казаха и в сервиза. Иначе бих поръчал тая от сайта, ако бях сигурен, че ще ми пасне. А и не ми се чака.

                    Все пак на някой друг от колгите може да му е полезен сайта.
                    И да сподели.
                    Alfa 156 1.8 TS, '99

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Novachev
                      Колеги на вас като ви сменяха ламбда сондите преди това излизаше ли ви на диагностиката нещо.Щото имам една книга за инжекционите на OPEL които също са Bosch и там пише че сондата като се замерва с цифров волтмерър ше се получи усреднено показание около 0,45 V и стойността с която ЕCM замества сигнала при повреда пак е 0,45 V .Когато се замерва с осцилоскоп трябва да варира от 0,1 до 1,0
                      Сега чета и се замислям че в сервиза само с мултицет ми замерваха сондата осцилоскоп не видях. Стойностите не се променят при натоварване на двигателя заначи лабда сондата е умряла ? Да не се окаже че правя само гимнастика със смяната на сондата а пък на нея нищо да и нямаче скъпа тази гимнастика
                      Споделете мнения
                      Благодаря ви предварително
                      На мен като ми сменяха ламбдата не светеше никаква лампичка, но и нямаше никакъв осезем ефект от смяната, освен окло 400 лв минус
                      '05 166 V6
                      '98 156 2.0 TS ex ...

                      Comment


                      • #12
                        Колеги смених сондата и имаше ефект само върху разхода
                        Почистиха дебитомера ми тя друга кола стана не мога да я позная
                        Но ми откриха и една изгоряла бубинка на свещите заедно с лулата и това го направи Един познат със сервиз във Варна.
                        Оказа се че сондата може да не е оригинална и да върши работа ама от BOSCH но не го пишат в каталозите измекярите. Специални Благодарности на Христо Мерсинков. В Бургас твърдяха че всичко е наред и само сондата е за смяна'
                        Просто човек трябва да попадне на истински специалист иначе има да сменя само части и пак да не е наред колата
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Привет.
                          Да питам тоя дебитомер как се чисти?

                          Сърцата са по-капризни от умовете.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Derry
                            Привет.
                            Да питам тоя дебитомер как се чисти?
                            Аз лично ти препоръчвам с Бензин
                            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Derry
                              Привет.
                              Да питам тоя дебитомер как се чисти?
                              Ами пръснаго със някакъв спрей почистващ идеята е да не се пипа или стърже и това с което се пръска да се изпарява бе остатък
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment

                              Working...
                              X